
Kudoin ruokahuoneeseen räsymaton. Kuteena oli 7 veljestä- lanka.

Kutominen onnistui näillä. Isäni on kehyksen joskus tehnyt, varmaankin yli 10 vuotta sitten. Pitkällä nuken/nallen ompeluun tarkoitetulla neulalla kuteen pujottaminen sujui hyvin. Kehyksissä sattui olemaan juuri sopivasti tummansiniset pellavaloimet.








Kommentit